Addons Zombie Biozard



35.Addons Zombie Biozard


Download : Click Here


plugins:
admin_fix.amxx - admins werkt op beide protocollen
admin_color_chat.amxx - gekleurde chatten admins
admin_freelook.amxx - serverbeheerders toeschouwers kunnen zitten op een speler
advanced_bans.amxx - een verbod meest geavanceerde systeem
amx_banss.amxx - ban + foto's
amx_showip.amxx - toont alle spelers op hun server IP + console
countdown_fix.amxx - aftellen naar infectie
connect_exec.amxx - commando's uitvoeren op jucatorilo online
customflashlight.amxx - zaklamp kleur kan worden veranderd
ghostchat.amxx - spelers kunnen met de levende doden praten
lasermine_023_ro.amxx - kunnen lasers op de muren gezet
last_maps.amxx - geeft de laatst gespeelde kaart
loadingsound.amxx - geluid bij aansluiting op de server
multijump.amxx - kan meerdere malen springen
parachute.amxx - spelers het bezit van een parachute
private_chat.amxx - spelers kunnen een privé-gesprek
tfts_transfer.amxx - spelers kunnen van het ene team naar het andere
showndead_bug_fix.amxx - lost een kleine fout in CS
New_Anti_Swear.amxx - woorden censuur systeem
SayRestart.amxx - herstart huidige ronde
stuck.amxx - zal openen als je vast komt te zitten in lasers
svc_bad_preventer.amxx - beschermt de svc_bad
Resident Evil, bekend als Biohazard in Japan, is een survival horror video game gebaseerd media franchise gemaakt door Shinji Mikami en Tokuro Fujiwara [1] [2] en is eigendom van de video game bedrijf Capcom. De franchise richt zich rond een reeks van survival horror games, maar is sindsdien vertakt naar stripboeken, romans, en romans, geluid drama's, live-action films, geanimeerde Sequels om de games, en een verscheidenheid aan Associated merchandise, zoals maatregelen figuren. De serie 'overkoepelende plot richt zich op meerdere personages, en hun rol in het terugkerende uitbraken van zombies en andere monsters allereerste plaats te wijten aan de release van de T-virus, maar nog steeds meer biologische wapens in de tijd, voornamelijk door de fictieve Umbrella Corporation en diverse organisaties in andere latere games.
De gelijknamige eerste spel in de serie werd uitgebracht in 1996 als een survival horror video game, maar de franchise is sindsdien uitgegroeid tot andere video game genres omvatten. De serie is een mix van actie en horror-film geïnspireerde verhaallijnen, exploratie, en het oplossen van puzzels, maar van Resident Evil 4 vanaf, de belangrijkste serie neemt een third-person shooter aanpak, met minder puzzels en grotere nadruk op vuurgevechten en wapens upgraden . Met ingang van 2015 heeft de video game-serie 61 miljoen eenheden wereldwijd verkocht, en is uitgegroeid tot grootste franchise van Capcom in termen van omzet.
Resident Evil maakte debuut op de PlayStation soa's in 1996. Het begon ontwikkeling in 1993, toen de Tokuro Fujiwara Bedacht als een remake van zijn eerdere Sweet Home 1989 Capcom horror game, Resident Evil Voordat Became STI geregisseerd door Shinji Mikami eigen project. [3] [4] was de eerste Resident Evil game worden gekopieerd van een 'survival horror', een term bedacht dat het voor het genre. [5] Het spel werd later geport naar de Sega Saturn. Bu de kritische en commerciële succes, [6] leidt tot de productie van twee vervolgen, Resident Evil 2 in 1998 en Resident Evil 3: Nemesis in 1999, zowel voor de PlayStation. Een poort van Resident Evil 2 werd uitgebracht voor de Nintendo 64. Bovendien werden de havens van alle drie uitgebracht voor Microsoft Windows. De vierde game in de serie, Resident Evil - Code: Veronica voor de Dreamcast werd ontwikkeld en uitgebracht in 2000, gevolgd door de havens van Resident Evil 2 en Resident Evil 3. Resident Evil Code: Veronica werd later opnieuw uitgebracht voor de Dreamcast in Japan in jaar geactualiseerd vorm Code: Veronica compleet, de waarvan lichte veranderingen, waarvan vele verhaal draaide rond cutscenes inbegrepen. Deze bijgewerkte versie werd later geport naar de PlayStation 2 en GameCube onder de titel Code: Veronica X.
Aanhangen Eerder nieuws dat de volgende game in de serie voor de PlayStation 2, die resulteerde in de oprichting van het jaar Unrelated spel genaamd Devil May Cry-serie 'bedenker en producer Shinji Mikami besloten om de serie Exclusief te maken voor de GameCube zouden worden vrijgelaten. [7] De volgende drie games in de serie-een remake van de originele Resident Evil en Resident Evil Zero de prequel, beide uitgebracht in 2002, evenals Resident Evil 4 Waren alle GameCube exclusives zoals oorspronkelijk uitgebracht. Resident Evil 4 werd later uitgebracht voor Windows, PlayStation 2 en Wii (evenals downloadbare HD versies voor de PlayStation 3 en Xbox 360, die werden uitgebracht in combinatie met HD-poort jaar van Resident Evil: Code Veronica X). Daarnaast heeft de GameCube kreeg De havens van de vorige Resident Evil Sequels. Tussen deze exclusiviteitsovereenkomst Cleave Capcom en Nintendo, Capcom Resident Evil Verschillende titels voor de PlayStation 2 Sequels die niet direct werden beschouwd.
Een trilogie van Guncon-compatibele light gun spelletjes bekend als de Gun Survivor-serie aanbevolen first person spel te spelen. De eerste, Resident Evil Survivor, werd uitgebracht in 2000 voor de PlayStation en PC, maar kreeg de middelmatige reviews. [8] De daaropvolgende games, Resident Evil: Survivor 2 Code: Veronica en Resident Evil: Dead Aim, verging 
Share on Google Plus

About DeltaMusical

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment