Demtimet Prej Murit
Download : Click Here
Een aimbot (ook wel 'auto-aim ") is een soort computerspel bot gebruikt in de multiplayer first-person shooter games om verschillende niveaus van geautomatiseerde doel acquisitionto de speler te bieden. Terwijl de meeste voorkomende in first person shooter games, ze bestaan in andere speltypes en worden soms gebruikt samen met een TriggerBot, die automatisch schiet wanneer een tegenstander in het veld-of-view of gericht reticule van de speler wordt weergegeven.
Aimbotting berust op het feit dat elke speler clientcomputer ontvangt informatie over alle andere spelers, of deze nu zichtbaar vanuit de positie van de speler op het speelveld of niet. Targeting is gewoon een kwestie van het bepalen van de locatie van elke tegenstander ten opzichte van de locatie van de speler en wijzend wapen van de speler op het doel. Deze targeting werkt ongeacht of de tegenstander is achter muren of te ver weg om direct te zien.
Sommige servers staan inactieve spelers spectate, kijken naar het spel vanuit het oogpunt van de actieve spelers. Registratie van gameplay acties is ook vaak mogelijk. Als iemand werd met behulp van een targeting aimbot, zou het bot duidelijk duidelijk is voor de toeschouwer als onnatuurlijke exacte positie volgen zijn. Sommige aimbots en triggerbots proberen te verbergen voor de toeschouwers het feit dat ze worden door middel van een aantal methoden, zoals het uitstellen van het afvuren van het feit dat het schiet het moment een tegenstander is in crosshair de bedrieger te verbergen wordt gebruikt. Sommige Triggerbot programma's kunnen eenvoudig worden in- en uitgeschakeld met behulp van de muis of het toetsenbord.
Vermeldenswaard is echter dat sommige cheat programma's zijn een suite van vele verschillende functies, waarin veel of al het bovenstaande, alsmede met inbegrip van opties voor het ESP en andere cheats zoals invloed speler moveSpeed, ammocount, always-on radar of vijanden op de kaart, enz., en zulk een suite kan de volksmond een 'aimbot programma "worden genoemd.
Kunstmatige vertraging / lag switching [bewerken]
In de peer-to-peer gaming model, achterblijvende is wat er gebeurt als de stroom van gegevens tussen een of meer spelers wordt vertraagd of onderbroken, waardoor de beweging te stotteren en het maken van tegenstanders lijken vreemd te gedragen. Door het gebruik van een vertraging schakelaar, een speler in staat is om het uploaden van de client naar de server verstoren, terwijl hun eigen client wachtrijen van de acties uitgevoerd. Het doel is om voordeel te behalen over een andere speler zonder heen en weer; tegenstanders vertragen of stoppen met bewegen, zodat de vertraging schakelaar gebruiker om ze gemakkelijk te slim af. Vanuit het perspectief van de tegenstander, kan de speler met behulp van het apparaat lijken te zijn teleporteren, onzichtbaar en onoverwinnelijk, terwijl de tegenstanders lijden vertraagde animaties en fast-doorgestuurd spel te spelen, geleverd in bursts.Some gaming communities verwijzen naar deze methode als "tikken" die verwijst aan de gebruikers "tikken" aan en uit hun internet verbinding met de vertraging te maken.
De uitdrukking "vertraging switch" omvat vele methoden verstoren de netwerkcommunicatie tussen een client en de server. Een methode is door het aanbrengen van een fysiek apparaat, genaamd een hardware vertraging schakelaar, een standaard Ethernet-kabel. Door flipping de schakelaar aan en uit, is de fysieke verbinding tussen de client en de server verstoord. De ontwerpers van video game console hardware zijn begonnen met ingebouwde bescherming tegen lag switches introduceren in de vorm van spanning detectoren, die een verandering in spanning te detecteren wanneer de schakelaar wordt omgedraaid. Sommige fabrikanten hebben tegenmaatregelen te omzeilen of te verleiden deze detector genomen. Dit kan ook worden bereikt door eenvoudig los te koppelen van de Ethernet kabel naar de cliënt, waardoor een verstoring internetverbinding van de speler. Andere methoden, zogenaamde software of draadloze vertraging schakelaar omvatten met een computerprogramma. In deze methode, de bedrieger loopt een toepassing op een computer aangesloten op hetzelfde netwerk als de client. De applicatie Hogs de bandbreedte van het netwerk, het verstoren van de communicatie tussen de client en de server. Echter, men kan dit niet voor onbepaalde tijd te doen. Op een gegeven moment, als er geen verkeer wordt ontvangen, de meeste spel cliënten en / of spel servers zal beslissen dat de verbinding verloren is gegaan en zal de speler uit het spel te verwijderen.
Aimbotting berust op het feit dat elke speler clientcomputer ontvangt informatie over alle andere spelers, of deze nu zichtbaar vanuit de positie van de speler op het speelveld of niet. Targeting is gewoon een kwestie van het bepalen van de locatie van elke tegenstander ten opzichte van de locatie van de speler en wijzend wapen van de speler op het doel. Deze targeting werkt ongeacht of de tegenstander is achter muren of te ver weg om direct te zien.
Sommige servers staan inactieve spelers spectate, kijken naar het spel vanuit het oogpunt van de actieve spelers. Registratie van gameplay acties is ook vaak mogelijk. Als iemand werd met behulp van een targeting aimbot, zou het bot duidelijk duidelijk is voor de toeschouwer als onnatuurlijke exacte positie volgen zijn. Sommige aimbots en triggerbots proberen te verbergen voor de toeschouwers het feit dat ze worden door middel van een aantal methoden, zoals het uitstellen van het afvuren van het feit dat het schiet het moment een tegenstander is in crosshair de bedrieger te verbergen wordt gebruikt. Sommige Triggerbot programma's kunnen eenvoudig worden in- en uitgeschakeld met behulp van de muis of het toetsenbord.
Vermeldenswaard is echter dat sommige cheat programma's zijn een suite van vele verschillende functies, waarin veel of al het bovenstaande, alsmede met inbegrip van opties voor het ESP en andere cheats zoals invloed speler moveSpeed, ammocount, always-on radar of vijanden op de kaart, enz., en zulk een suite kan de volksmond een 'aimbot programma "worden genoemd.
Kunstmatige vertraging / lag switching [bewerken]
In de peer-to-peer gaming model, achterblijvende is wat er gebeurt als de stroom van gegevens tussen een of meer spelers wordt vertraagd of onderbroken, waardoor de beweging te stotteren en het maken van tegenstanders lijken vreemd te gedragen. Door het gebruik van een vertraging schakelaar, een speler in staat is om het uploaden van de client naar de server verstoren, terwijl hun eigen client wachtrijen van de acties uitgevoerd. Het doel is om voordeel te behalen over een andere speler zonder heen en weer; tegenstanders vertragen of stoppen met bewegen, zodat de vertraging schakelaar gebruiker om ze gemakkelijk te slim af. Vanuit het perspectief van de tegenstander, kan de speler met behulp van het apparaat lijken te zijn teleporteren, onzichtbaar en onoverwinnelijk, terwijl de tegenstanders lijden vertraagde animaties en fast-doorgestuurd spel te spelen, geleverd in bursts.Some gaming communities verwijzen naar deze methode als "tikken" die verwijst aan de gebruikers "tikken" aan en uit hun internet verbinding met de vertraging te maken.
De uitdrukking "vertraging switch" omvat vele methoden verstoren de netwerkcommunicatie tussen een client en de server. Een methode is door het aanbrengen van een fysiek apparaat, genaamd een hardware vertraging schakelaar, een standaard Ethernet-kabel. Door flipping de schakelaar aan en uit, is de fysieke verbinding tussen de client en de server verstoord. De ontwerpers van video game console hardware zijn begonnen met ingebouwde bescherming tegen lag switches introduceren in de vorm van spanning detectoren, die een verandering in spanning te detecteren wanneer de schakelaar wordt omgedraaid. Sommige fabrikanten hebben tegenmaatregelen te omzeilen of te verleiden deze detector genomen. Dit kan ook worden bereikt door eenvoudig los te koppelen van de Ethernet kabel naar de cliënt, waardoor een verstoring internetverbinding van de speler. Andere methoden, zogenaamde software of draadloze vertraging schakelaar omvatten met een computerprogramma. In deze methode, de bedrieger loopt een toepassing op een computer aangesloten op hetzelfde netwerk als de client. De applicatie Hogs de bandbreedte van het netwerk, het verstoren van de communicatie tussen de client en de server. Echter, men kan dit niet voor onbepaalde tijd te doen. Op een gegeven moment, als er geen verkeer wordt ontvangen, de meeste spel cliënten en / of spel servers zal beslissen dat de verbinding verloren is gegaan en zal de speler uit het spel te verwijderen.

0 comments:
Post a Comment